Lily

ISBN: 9789672902010
Checking local availability
RM23.00

Bukan begini hidup yang dicari... “Satu... dua...”

Azhan mula mengira. Kakinya juga melangkah sama dengan kiraannya.

“Kau jangan berani dekat!”

Lily mengacu pisau ke arah Azhan.

Diusir pergi, menggali hidup sendiri...

“Kesian pula aku tengok dia. Sampai macam tu sekali dia stres. Aku rasa mesti ada something yang pernah terjadi dekat dia dulu. Kau pun tengok sendiri kan badan dia penuh lebam-lebam. Entah-entah dia mangsa dera tak?”

Kerana tidak pasti, hidupnya menjadi mati...

“Jangan apa-apakan aku! Tolong!”

Gadis misteri itu sedang tercegat di depan pintu dan tersenyum. Senyuman yang sama diberikan sewaktu mereka pertama kali berjumpa. Lily kenal orang itu.

Mungkin dia lali, kisah hidupnya dicuri...

“Aku tak percaya. Kau tu hantu! Kau jangan nak rosakkan fikiran aku! Aku dah gila agaknya,” Lily meramas rambut menjadi kusut.

 
Product Details

Publisher,Dear Novels
Publication Date,
Format, Paperback
Weight, 420 g
No. of Pages,

Customer Reviews

No reviews yet
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)