Ammar Zahrain : The Obsessive Husband

ISBN: 9789672803393
Checking local availability
RM31.00

Bunga terlarang yang tiba-tiba mencuri hatinya. Itu gambaran tepat tentang perasaan Ammar Zahrain terhadap Aisya. Dan kesempatan untuk tinggal di rumah keluarga wanita itu diambil sebaik mungkin.


“Awak cantik. Kalau tidak, tak adalah dari tadi lagi hati saya memuji.” Ammar Zahrain.

“Uncle dah kahwin ke?” – Aisya Zenia.

“Saya duda, Aisy.” – Ammar Zahrain.


Jarak umur dan hati Aisya yang sudah berpunya tidak menjadi penghalang buat Ammar. Dia ada kelebihan kerana dirinya diterima baik oleh keluarga Aisya, mendapat sokongan penuh abah Aisya.


"Kenapa you pilih dia Aisya? Takkan hubungan kita yang dah hampir tiga tahun ni putus macam tu je?” – Fathi.

“Maafkan Isya.” – Aisya Zenia

"That’s not an answer, Aisya!" - Fathi.

"Lower down your tone, young man!” - Ammar Zahrain


Protective dan obsessive, itulah Ammar Zahrain. Dia tak peduli, siapa saja yang sentuh Aisya, akan berdepan dengannya. Walaupun selepas dia tahu bahawa Fathi itu adalah anak tiri sahabat baiknya sendiri, keinginannya tetap sama. Aisya harus menjadi miliknya.


“Kenapa kekasih anak tiri Lodovico juga yang kau ambil? Kau pun tahu kan yang Lodovico tu berbahaya?" – Joef.


Sejauh mana Ammar dapat mempertahankan Aisya sebagai isterinya? Kenapa Aisya memilih untuk terima Ammar sedangkan hatinya milik Fathi?


“Love me hard and I will show you what heaven feels like.” – Ammar Zahrain

 
Product Details

Publisher,IDEA KREATIF
Publication Date,
Format, Paperback
Weight,
No. of Pages,

Customer Reviews

Be the first to write a review
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)